Merlijn
restyle website, reservering- en boekingssysteem
Over de opdracht
Al sinds 2002 is Merlijn klant bij FrisBEE. Ook nu het luxe passagiersschip van eigenaar gewisseld is, mag FrisBEE opnieuw de website onder handen nemen. De site is volledig gemoderniseerd en voorzien van een splinternieuw backoffice waar alle reserveringen en (groeps-)boekingen met één druk op de knop geregeld worden. Een enorme tijdsbesparing voor onze varende vrienden!
Boekingen automatiseren
Voor haar overwegend Amerikaans gasten is de website volledig in het Engels, maar wel alvast voorbereid op meerdere talen. De site nodigt de bezoeker in woord en beeld uit voor een vaarvakantie op de prachtige Merlijn. De nadruk ligt op de te boeken reizen op de Merlijn, die automatisch afgehandeld worden in het op maat gemaakte boeking- en reserveringssysteem. Het systeem is opgezet om zowel enkele boekingen als groepsboekingen te verwerken. Ook kunnen reizen toegewezen worden aan een reisbureau. De gebruiker ontvangt zonder tussenkomst van Merlijn automatisch per mail de benodigde informatie, confirmatie en/of (deel)factuur.
Over Merlijn
Merlijn is een tot luxe passagiersschip omgebouwde binnenvaartschip, dat flexibel in locatie, inrichting en verzorging is. Merlijn wordt naar wens omgetoverd tot trouwzaal, feestruimte, vergaderzaal, discussie- of instructieruimte, expositie- of theaterzaal, lounge met restaurant, bar met open haard... Op de Merlijn kan het allemaal!
Overige afbeeldingen
Andere projecten van deze klant
Restyle Merlijn
Grafische restyle website
In het kader van het feestelijke jubileum heeft Merlijn, de magie van Water haar website een verfrissend nieuwe restyle laten geven door FrisBEE.