Jansma & Dik
frisse nieuwe website
Over de opdracht
Na het faillisement van de websitebouwer van Schoonmaakbedrijf Jansma & Dik bleef het bedrijf achter met een complex te beheren website waarvan de techniek snel verouderde. Aangezien het schoonmaakbedrijf ook op zoek was naar een betere oplossing voor haar urenregistraties en FrisBEE al jaren naar tevredenheid gebruik maakt van de diensten van het schoonmaakbedrijf, was het contact snel gelegd.
Herstructurering website
Door het verbeteren van de menustructuur wordt de site beter gevonden door zoekmachines en vinden bezoekers van de site sneller de juiste informatie. Alle diensten zijn zichtbaar gemaakt in zowel de navigatie als op de homepagina van de website. Ook is een duidelijke 'call-to-action' toegevoegd, waardoor bezoekers makkelijk naar het contactformulier navigeren.
Responsive restyling
Vanzelfsprekend is de website van Jansma & Dik volledig responsive, zodat de nieuwe vormgeving meeschaalt met de afmetingen van het scherm zonder in te leveren op leesbaarheid of gebruiksvriendelijkheid. In de vormgeving is ruimte gemaakt om de fotografie tot haar recht te laten komen. De website is volledig beheerbaar in de gebuiksvriendelijke beheermodule WebMan 7.
Overige afbeeldingen
Andere projecten van deze klant
Jansma & Dik
app urenregistratie
Medewerkers van Schoonmaakbedrijf Jansma & Dik registreren vanaf nu eenvoudig hun gewerkte uren en gereden kilometers in de door FrisBEE ontwikkelde registratie-app.