Zeeuwse Concertzaal

Agenda-gedreven website

Over de opdracht

De Zeeuwse Concertzaal maakt al sinds de heropening in 2007 gebruik van de diensten van FrisBEE en na een pitch werd wederom gekozen voor FrisBEE.

Nieuwe doelgroep aanspreken
De vraag was om een nieuwe responsive website op te zetten die qua design veel beter aansloot bij de huidige doelgroep én de jongeren die daar net onder zitten. Met de nieuwe programmering en de samenwerking met 'normale' popzalen wordt bewust een wat jonger publiek gezocht. Dat publiek heeft nu vaak nog geen weet van de prachtige akoestiek van de zaal! 

Zelf beheren van site
Via het CMS kan de Zeeuwse Concertzaal zelf alle informatie op de website beheren. De structuur is volledig beheerbaar gemaakt zodat overal flexibel op ingespeeld kan worden. Het belangrijkste onderdeel van de website is de agenda, vandaar dat daar speciale aandacht aan besteed is. Via een mooi overzicht kan de bezoeker per maand bekijken wat er geprogrammeerd staat in de Zeeuwse Concertzaal. Een aanvullende nieuwsbriefmodule houdt geïnteresseerden met regelmaat op de hoogte.

Flexibele informatie
Op de homepage zijn flexibele blokken inzetbaar, bijvoorbeeld om een programma wijziging te communiceren, een hoogtepunt in de agenda onder de aandacht te brengen of ander interessant nieuws te vermelden. Daarmee heeft de Zeeuwse Concertzaal een krachtig communicatiemiddel in handen. Een bezoek aan de Zeeuwse Concertzaal is een must, zowel on- als offline!


Overige afbeeldingen

Terug Kom kennismaken met FrisBEE

Andere projecten van deze klant

Zeeuwse Concertzaal

Nieuwe vormgeving + functionaliteit voor website

Voor de Zeeuwse Concertzaal in Middelburg is de website volledig vernieuwd.

Lees verder